Sidor

fredag 29 april 2011

Fredag!

Inte helt fel med en fredag och till på köpet en ledig sådan!
Semester idag för ett rutinbesök på sjukhuset och efter det en stund på stan. Kan inte förstå att det ska ta sådan evig tid att få komma in varenda gång inom sjukvården. Väntar ofta en halvtimme efter utsatt tid, framförallt där, känns sådär skoj när sen besöket tar 10 minuter.

Skulle handla lite till mig var tanken eftersom jag börjar ha ont om snyggt sittande kläder, men vad kommer jag hem med, om inte kläder till Caroline istället. Det enda till mig blev två nagellack.... men men, alltid något.

Tar mig för tillfället fram med en Toyota Aygo, eftersom min egen är på reparation. Tog mig inte till jobbet i tisdags. Min bil lät inte sunt och det visade sig inte vara någon olja i servon.... lät dyrt och det kommer det att bli också, för hela servon hade pajjat... URK!!!
Precis den extra utgiften man är sugen på när vi håller på med inköpen till vårt nya kök...

Hemma och vände med Caroline för att sedan bege mig till kompisar så att barnen kunde leka. Och som de har lekt idag.
Jag och Lena han med en långpromenad i snabbt tempo (iklädd fel skor, aj.... ) innan Kalle kom efter sin golfrunda. Kortspel och trevligt umgänge innan vi begav oss hemåt med en väldigt trött fis.

En lång och händelserik dag och imorgon blir det först en tur till Skövde och sen en tur hem till mina föräldrar i Hjo!

1 kommentar: