Sidor

söndag 3 april 2011

Garageloppis

Grannarna hade garageloppis igår, så jag passade på att smita ut en snabbis när aroline tittade på film.
Det fanns inte så mycket, men jag hittade en hel bunt böcker för en mindre peng. Gissa om det var uppskattat. Satt och läste och myste i soffan hela eftermiddagen igår. Caroline älskar när man läser och det som tillslut stoppade oss, var att jag höll på att somna!!!

Här syns några av favoriterna. Hon älskar Disneys berättelser!

Sen funderar jag på att gå tillbaks idag för att inhandla en lampa, men får nog fundera en stund till. En vacker gammal lampa, som dock måste bytas skärmar på. Om jag återvänder så kommer bilden upp här senare.....

1 kommentar:

  1. Böcker kan man aldrig få för mycket av! Jag brukar också handla det på loppis!

    SvaraRadera