Sidor

onsdag 27 april 2011

Ledig dag!

Solen skiner till och från och jag njuter av att vara ledig!
Spinning stod på programmet på förmiddagen och en vägning på gymmet efter det.

Efter att ha bytt hälsoinspiratör på gymmet tror jag att det kommer gå än bättre. Nu känns det som att det ger mer och som om någon verkligen har koll på vad jag gör.
Eftersom jag egentligen bestämt mig för att gå ner på halvfart förra veckan så var jag rätt sugen på mat i påsk, så LITE fusk har det blivit... men det är lagt bakom mig och nu är det nya tag igen.
Vi pratade en hel del om medias skriverier om XtraVaganza den senaste tiden och som vanligt finns det ofta en massa fakta som aldrig kommer fram. Men eftersom XV bemötte kritiken på ett bra sätt har det lockat massa nya kunder snarare än skrämt iväg dem som håller på.
Antalet som behöver hjälp med att gå ner i vikt ökar hela tiden och för många (iklusive mig själv) behöver man en kick för att känna att det finns en möjlighet att nå sina mål.
Jag har nått mitt första delmål nu, så nu har motivationen ökat igen...... finns hopp om att nå mål två innan sommaren och mitt slutmål om några månader. Allt handlar om hur länge jag är motiverad´att fortsätta med helfarten. Lättare att säga nej till allt, än till en del......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar