Sidor

onsdag 20 april 2011

Paket!

Hämtade ett paket på posten nyss och konstaterade att det innehöll efterlängtade fimopärlor från Kina. Trodde det var något helt annat så blev väldigt positivt överaskad!!!
Har väntat på dessa pärlor sedan i november..... Ja du läste rätt... Förstapaketet kom aldrig fram, sen lovade säljaren att posta ett nytt paket, vilket jag inte tror att han gjorde, eftersom inte heller det har kommit. Men denna säljare levererade snabbt, på ca 3 veckor. Trodde inte jag skulle få dem innan påsk, men det fick jag!!!! YES!!!

Idag har jag varit ledig, vilket inneburit morgonträning på gymmet, förberdelser för lördag, då jag kommer att stå utan för butiken LIA här i Skara, med mina smycken.
Jag har målat en gamal skavd ram i silver och en massa glasspinnar.... bilder kommer när det är klart!
Kommer att pärlpyssla så mycket som möjligt nu innan lördag, för alltid roligt med nyheter!!!

Caroline leker med Julia, så hon har fullt upp hon också. Om en liten stund vankas det pannkakor till tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar