Sidor

söndag 1 maj 2011

Rapportdax!

Så har det då återigen gått en vecka med soppor.
Var som ni tidigare kunnat läsa rätt tungt innan påsk, men nu känns det lättare igen.
Har nu hållit på i tre månader, undrar vart den tiden tagit vägen.....???

Resultatet för denna vecka är: -2,2kg
Resultatet totalt: -22kg

Kan väl säga att jag är nöjd med detta. Vet inte hur länge jag ska hålla på, men iallafall en månad till.....
Har nu lyckats nå delmål ett med ganska stor marginal... Känns riktigt bra. Börjar nu närma mig delmål två....

Var och shoppade lite igår och hittade lite kläder. Måste handla kläder eftersom mycket av det jag har sitter som en hösäck, samtidigt vill jag inte handla för mycket heller eftersom jag räknar med att gå ner ganska mycket till innan jag känner mig nöjd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar