Sidor

onsdag 17 november 2010

Onsdag mitt i veckan......

... och jag är ledig.
Ute är det vitt av frost, så underbart vackert så...

Riktigt skönt att bara vara ledig och kunna göra vad man vill och inte ta hänsyn till sjukt barn. Det hostas lite fortfarande, men annars är allt bara bra nu!

Caroline kom hem igår kväll efter att ha spenderat två dagar hos mormor och morfar i Hjo. Några extra dagar att bli riktigt frisk på och att få mysa lite.... Kändes väldigt tomt och konstigt här hemma måste jag säga. Tur att vi lånade två tonåringar mån-tis istället..*S*

Idag ska det tvättas lite, pysslas lite, först här hemma och senare, efter kvällsmöte på jobbet, hos Malin.
Börjar dra ihop sig till fler mässor nu.
Har on-fr alla mina hängen (änglar och kulorna) liggandes på Kavelbrogymnasiet i Skövde. Ska bli kul att se hur det går...... om jag får tillbaks några änglar alls eller om jag måste massproducera nya innan nästa helg!

Snart är det första advent och sen är det snart JUL.... hjälp vad tiden bara försvinner.....

Nu är det dags att läsa lite bloggar och sen göra lite nytta....

Ha det så gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar