Sidor

onsdag 24 november 2010

NU se det snöar....

Det var ju en överraskning...*S* Ännu mer snö och skottandet jag gjorde igår syns inte ens idag...pust!!!

Är ledig idag, vilket är underbart skönt, men imorogn är det jobb igen, för att sen på fredag ha egen tid med planering på hemmaplan. Underbart skönt.
Vet ännu inte hur det blir ikväll, vi ska ha julpersonalmöte uppe på Kinnekulle, men är inte jättesugen att ge mig ut på småvägarna, dessutom långt uppe på berget med alla backar och skarpa kurvor!
Ska ring jobbet sen och kolla hur det blir, hoppas det blir inställt i detta väglag!

Håller på och städar och plockar lite här hemma, men snart står det pyssel på schemat.
Eftersom någon här hemma tog en rejäl sovmorgon, så var frukosten sen, vilket innebär sen lunch. Efter den måste vi dock ge oss ut en sväng och posta en bunt röstsedlar till Hjobygdens lucia. Syrrans tös är kandidat, så håll alla tummar ni kan på lördag när rösterna räknas....
Vinner hon blir det kröning i kyrkan den 12 december, vilket innebär att jag måste klona mig på nåt sätt...*S* För då är det julmarknad i Lidköping som jag deltar i, både lördag och söndag!

Nu till helgen är det först julmarknad i Jönköping, på länsmuseet på lördag mellan 10-17 och sen på söndagen ska jag vara med på julskyltningen här i Skara. Hoppas det inte är alltför kallt då, för jag ska stå utomhus....burrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar