Sidor

måndag 9 januari 2012

Första vardagen.....

..efter helgerna och jag är hemma nu. Känns rätt konstigt, men samtidigt skönt, för orken är inte på topp direkt!
Blev en tur till Skövde och lämna in min nya telefon bla. SUCK.... är ju kul om den som ringer eller blir uppringd hör vad jag säger på ett tillfredsställande sätt. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan den är tillbaks. Annars var jag nöjd med telefonen, en Samsung Galaxy S2.
Passade på att shoppa lite också, men som vanligt blev det inget till mig.

Var in på Biltema för att köpa torkarblad till vår nya bil, bad att fåhjälp i kundtjänst, men det gick då visst inte, det är bara att läsa i våra listor blev svaret. Men en betydligt trevligare kille höll på bland torkarbladen och han var både trevlig och hjälpsam, men det hjälpte inte eftersom jag inte hade alla fakta jag behövde.

Var sedan och handlade aidaväv och garn till Caroline, för det är någon som är sugen på att sy här. Skulle kunna tro att hon inget annat gjort det senaste året, men det är första duken, iallafall vad jag har sett. Så äntligen slipper jag att höra allt tjat om att sy.
Ett senare projekt för henne är en korstygnstavla med Hello Kitty hon fick i julklapp.

Så var denna dag också avverkad. Fortsätter det såhär kommer jag inte vara sysslolös iallafall.

Nedräkning pågår hos oss alla nu, vi är så nyfikna på vad det är för en liten människa som snart ska förgylla våra liv.
Idag är det 16 dagar kvar till beräknad födelse, sen återstår det ju att se nä'r den lill* vill ut!
Spännande spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar