Sidor

torsdag 22 december 2011

Händelserikt!

Hej där ute!

Har varit några händelserika veckor nu innan jul, men nu kan julen få komma för jag är förberedd nu....
Idag jobbade jag sista dagen före en lång och go julledighet som sedan övergår i föräldrarledigt, snå nu ser jag inte jobbet mer än som besökare på kanske nästan ett år, vet inte exakt hur vi ska lägga upp det än!!!
Känns konstigt med samtidigt så skönt. Har fått rätt mycket vätska i händerna framförallt, vilket lett till att höger hand inte vill som jag vill längre.... skumt, men bara att hoppas att det går över så snart vi blivit fyra.....

I tisdags inhandlades maten, hu vad de kan med att ta betalt för julmaten..... Kalle kompleterade lite idag dessutom, idag har vi klätt granen, inte den vackraste, men liten och smidig då vi inte har så stor plats och imorgon ska här städas det sista och göras godis.
Skinkan smakade vi på idag, så härligt god... mums, så som sagt, välkommen härliga jul!!!!

Fick dessutom hem min nya telefon, Samsung Galaxy S2 i förra veckan, så håller på och leker med den och försöker lära mig.....

Ha nu en riktigt skön och go jul allihop där ute som läser detta...
själv ska jag försöka hitta min röst igen och kurera min förkylning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar