Sidor

torsdag 24 november 2011

Torsdag...

och så har nästan en vecka till gått.
Full fart, det var först igår som vi hann med att bara vara efter jobbet, iallafall jag och Caroline.
Caroline lekte med ett älvhus hon fått från goa Tina...... och jag njöt av att bara vara.

I tisdags var både Caroline och Kalle med hos barnmorskan och lyssnade på hjärljuden. Spännande värre.... någon som var väldigt facinerad...
Det första som hördes var ljudet från navelsträngen... hmm, har aldrig tänkt på att det låter i den, men det gör det, jag lovar..

Idag har dagen på jobbet varit lång. Först jobb till 16:465 och sen möten på det, men nu är det iallafall gjort för den här gången, vilket jag kunde konstatera för en stund sedan blir sista gången på länge för mig..... Börjar mer och mer inse att om en månad är det julafton och då har jag jobbat sista dagen på LÄNGE! Spännande men samtidigt lite skrämmande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar