Sidor

fredag 4 november 2011

Fredag igen!

... och snart dags att bege sig till jobbet. Lite extra sovmorgon satt inte fel idag. Hinner tom göra lite nytta här hemma innan jobbet och det är inte ofta!

Har inte haft mycket till pysselinspiration alls här i höst, men ändå varit bestämnd med att julmarknaden på muséet i Jönköping skulle jag vara med på. Men eftersom jag inte hört ett pip från dem så ringde jag i veckan och döm om min förvåning, när de snällt berättade att det inte är någon marknad iår pga ombyggnd. Och detta har de inte kunnat meddela oss som brukar vara med... SUCK, jag blir så trött ibland.
Men å andra sidan kan jag vekligen koncentrera mig på att göra det jag vill och inte för att jag måste, vilket är otroligt skönt.

Det händer så mycket annat i mitt liv just nu, så det är bara skönt med ett "måste" mindre.
Börjar så smått inse att det bara är två månader kvar att jobba (knappt) och sen blir det långledigt för min del, eftersom vi kommer bli en till i januari.... så skoj och så spännande......

Ha det så gott och ha en underbar helg alla där ute som hittar hit....

1 kommentar:

  1. Men! Varför hör de inte av sig?
    Det var ju inte så hyggligt gjort!
    Skönt att du tar det som en lättnad i alla fall!
    Att ni ska bli en till är ju bara POSITIVT!! SÅ roligt!
    Många kramar Annacarin

    SvaraRadera