Sidor

tisdag 21 december 2010

ÄNTLIGEN.....

...... är min nya bil körklar. Sprillans nya vinterdäck, monterade och klara. Den stod på uppfarten så grön och fin och väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Tack snälla Kalle för detta¨. Vi hämtade den redan i fredags, men den har stått sedan dess, då vinterdäcken kom först idag!
Var ju bara tvungen att trotsa kyla och snö och åka en sväng. Vi kan nog komma bra överens i framtiden, det tror jag hårt på....
Så nu är jag bilägare för första gången i livet...bättre sent än aldrig. (Min förra pärla sod Kalle som ägare på)

Sitter nu och tittar ut och undrar om snön aldrig ska sluta falla. Mysigt, men nu kan det räcka ett tag!

Imorgon bilr en dag som borde bestå av dubbelt så många timmar som den gör....... Fullt upp med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar