Sidor

onsdag 22 september 2010

Onsdag igen...

...vilket betyder att Kalle spelar badminton och att Caroline och jag åker till Malin och pärlpysslar.
Idag var Caroline mycket förvånad när hon skulle hoppa studsmatta... för den var nämligen borttagen för året.
Men hon fck hjälpa Malin med pannkakorna så då blev det hela bättre igen.
Caoline hostar och är allmänt förkyl, så jag hoppas verkligen att hon kan gå imorgon. Vi har sovmorgon till 11 så vi har ju tid på oss att ta det lugnt.

Idag blev det tre armband, fast alla tre är tingade så det blev inget till de kommande marknaderna.
Ska på den första 6-7 november i Bankeryd, närmare bestämt på Bredablick.
Sen blir det som det ser ut en marknad på Museet i Jönköping den 27 november (1:a advent) och en i Skövde 13 december. Ska bli skoj att komma ut lite igen även om det är lite körigt inför julen. Men i år har jag iallafall ett betydligt större lager av smycken så jag behöver inte tillverka i panik som jag fick göra förra året.

Ha det gött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar