Sidor

torsdag 30 september 2010

Jobbtaim igen

... efter några dagars VAB. Men idag så var det dags för jobb och förskola igen.
Datakurs hela förmiddagen, dirket till lunch på jobbet och sen en lagom intensiv eftermiddag på jobbet.

Blev så tacksam tidigare idag. Vi är på jakt efter en lite kraftigare paraplysulky att ha med till Turkiet. Nya kostar tusenlappen och uppåt, lite väl mycket kan jag tycka, men vill ha en som man kan fälla ryggen på något ialla fall. Var inne på Järnia i Götene och frågade men de hade ingen, däremot frågade tjejen efter mig om den behövde vara ny..... intealls svarade jag och blev erbjuden att köpa hennes för ca en tredjedel av priset. Hon förgyllde helt klart min dag vill jag lova.....
Ibland ska man ha tur helt enkelt och befinna sig på rätt ställe vid rätt tidpunkt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar