Sidor

måndag 12 juli 2010

Semester!

Som ni märkt har det varit paus i bloggandet här ett tag nu, mest beroende på en strulande dator, som bara stänger av sig!
Nu har jag äntligen min efterlängtade semester.
Full fart från start.
I torsdags efter sista arbetsdagen åkte jag och Caroline till Hjo för ett besök hos mina fräldrar och slöjdmässan.
Kalle kom fredag efter jobbet för firande av min mamma som fyllt år!

Glass i stora lass... då vet jag någon som är lycklig.
Vi hann med ett besök på mässan och ett besök nere vid vattnet innan vi åkte hemåt i lördags.
Att ligga på mage på bryggan och titta på fiskarna som simmar under....... det är skoj det!

Lördag begav vi oss hemåt igen, dock utan Caroline som fick vara kvar för egen minisemester. Jag hade ett smyckesparty i Lundsbrunn lördag kväll och igår var vi på Diggiloo på Läckö slott!

En underbar kväll med varierande väder... åska (utan regn) innan det började, solsken, mulet, blåst, lugnt och LITE regn. Runt om i Skaraborg regnade det tydligen rejält, men vi klarade oss som tur var. Vi hade en helt underbart skön och mysig kväll, med en bra konsert.
Carolines minisemester i Hjo har bland annat innehållit bad i Mullsjön och en tur med det lilla tåget.
Nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka till Hjo och hämta Caroline. Några ärenden i Skövde på vägen. Men först måste tvätten bli klar..
Har idag passerat 500 besökare och med tanke på min paus på ca en månad är jag imponerad..... tack alla som vill läsa om min vardag.....
Kommentera gärna nån gång så jag vet vilka som är här inne, vore skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar