Sidor

lördag 5 maj 2012

Lördagskväll....

En sen lördagskväll och här sitter jag med min blogg som enda sällskap.
Kalle är på 40 års party, Caroline sover hos farmor och farfar och Folke sover brevid mig.....
Efter ett fartfyllt veckoslut breder lugnet ut sig.

Vi håller på och tapetserar om Carolines blivande rum och nu är det bara städning och småplock kvar innan hon kan börja byta rum och Folke kan flytta in i hennes gamla rum. Ska bli så skönt att få ordning på övervåningen och slippa alla kassar i vardagsrumet.
Jag håller på och röjer i trädgården, men det går inte så fort eftersom det är någon som ganska ofta pockar på uppmärksamheten, då framförallt när jag börjar göra något. Har planterat smultron, så nu är det bara rabarberna och gräslöken kvar. Sen ska det sås lite ätbart i en pallkrage, får se när jag lyckas hinna med det.

Dessutom håller vi som bäst på att planerar barndop, ska bli riktigt skoj med dop.

Men det är helt underbart att vara hemma, framförallt nu när vi går mot varmare tider.
Lycka är att tillbringa tiden med dem jag älskar mest........ alltså min underbara familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar