Sidor

söndag 22 juli 2012

Foton


Här kommer äntligen ett nytt inlägg. Tiden den bara går och går och bloggen har tyvärr inte prioriterats så högt. Ska försöka bättra mig.

Folke 6 månader.
19 juli.
Så här cool är jag när jag ligger i vagnen.

Slöjdmässan i Hjo. Visst har jag en fin mössa.
Min nya favoritsak. Spelar och låter och jag kan förflytta mig om än lite.....
Folkes dop.
Visst är jag cool i mosters solglasögon....
Avslutningen på simskolan. Så här bra simmar jag.
Våra underbara barn. En syskonkärlek utan dess like.



2 kommentarer:

  1. Tack! Ja, de blir stora fort. Folke har verkligen växt han också! Kul samtidigt som det är läskigt vad tiden går snabbt ibland.

    SvaraRadera
  2. Behöver du en ny bilbarnstol??
    Jag tävlar ut en i min blogg, en Britax!

    http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-bilbarnstol-och-extratavling.html#comment

    SvaraRadera