Sidor

söndag 19 juni 2011

Ytterligare en vecka har gått....

... tiden den bara rinner iväg, fattar det inte. På fredag är der midsommar, hur gick det till.

Igår hade jag och Caroline en mysig dag i Lidköping med shopping och marknadsbesök bla. Kvällen tillbringade jag i lugn och ro i min ensamhet..... en bra bok och regnet tidvis smattrande utanför... riktigt mysigt.

Ska försöka bättra mig här, men det händer lite mycket på alla plan just nu, så det har inte blivit så mycket tid och ork över för bloggandet, men det kommer nog snart igen.... för det är ju rätt skoj..

Ha en bra start på veckan, för det ska vi ha, jag är ledig ibörjan på veckan så det blir en riktig kortvecka. Ska försöka hinna med lite smyckestillverkning också, ligger efter....

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Har kikat lite på dina smycken, och de är jättefina! Undrar om du har möjlighet/vill komma till en möhippa onsdagen den 13 juli och guida den blivande bruden att göra sitt eget smycke? Vad skulle det i så fall kosta?

    Mvh

    Mia

    miaca16@gmail.com

    SvaraRadera