Sidor

måndag 7 mars 2011

Trötter!

Igår kväll fick jag en mindre trevlig ahaupplevelse. Jag kom helt plötsligt åpå att jag började kl 6 imorse och inte kl 7. Så långt allt väl, men eftersom Kalle är i Tyskland med jobbet så hade jag helt plötsligt ingen som kunde lämna Caroline på förskolan, eftersom de inte öppnar förren kl 6 (i Skara, jag jobbar i Götene)
Tur att vi har snälla kompisar som ställer upp. Lämnade C hos kl 5.25 imorse.

Till råga på allt somnade både jag själv och C alldels för sent. C kunde inte somna och jag sov nån timme i soffan först och sen hade jag en del att göra. Kändes som jag nyss somnat när jag vaknar av att C gråter för fullt en våning upp (03,20). Tar med henne ner till vår säng men tro inte att hon somnade om. Så gissa om jag är trött vid det här laget, pust!

Hoppas vi orkar med kvällens pyssel i Synnerby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar