Sidor

torsdag 28 oktober 2010

Blev inbjuden...

.... häromdagen till att stå med mina smycken utanför en affär här i Skara på julskyltningen. Blev jätteglad, inte varje dag man blir inbjuden på det sättet och dessutom av någon man inte ens känner.
Var inne i affären och stod och pratade lite och av någon anledning kom vi in på min smyckestillverkning. Visade de smycken jag hade på mig just då och de blev helt klart uppskattade. Blev tillfrågad om jag tillsammans med ev någon mer ville stå utanför på julskyltningen den 28 november. Har aldrig stått i Skara med mina smycken innan, så det ska bli spännande.
Alltid skoj med oväntade händelser.

Så nu ser julens marknadsprogram ut såhär:

* 6-7 november: Vidablick, Bankeryd (utanför Jönköping)
* 27 november: Länsmuseet i Jönköping
* 28 november: Julskyltningen Skara
* 11-12 december: Julmarknaden på Rörstrand i Lidköping
* sen kommer jag ev ha med mina smycken på julmarknaden i Skövde den 11 december

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar