Sidor

söndag 15 augusti 2010

Söndag kväll igen..

Veckorna de bara springer iväg, fattar inte vart de tar vägen.

Måndag och en ny spännande vecka framför mig, med massa jobb må-to och sedan en välförtjänt ledig fredag.

Helgen har bara sprungit sin väg.

Lugn hemmakväll med mysigt bad i fredags, 40 års firande i lördags med bland annat helgrillat lamm, massor av barn och trevliga vuxna. Kanonfest! Fördelen med att fylla på sommaren är att man förhoppningsvis kan vara ute, vilket gick alldeles utmärkt för andra lördagen i rad. Hoppas på samma tur nästa lördag.

Idag har vi fika med goda vänner, Jag och Caroline har varit på teater med Carina, Lisa och Martina, med efterföljande fika och lek på lekplats.


Martina och Caroline är förväntansfulla inför dagens barnteater " Bella och Gustav"

Har nu passerat 600 besökare här på bloggen, skoj..... Tyckte inte det var länge sedan jag passerade 500 (tror det var under semestern eller möjligtvis i början av sommaren)
Skoj att så många vill läsa om min och min familjs vardag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar